Förlåt timon

Johanna om du läser så måste du ta åt dej. Asså jag vet att jag bettet mej illa och inte alltid varit den där mikkis du kanske vill men jag försöker jag lovar dej! Jag minns när vi va små och vi umgicks hela tiden och gjorde olika danser till mupp musik och verkligen lekte riktiga chicks haha jag saknar faktist när man kunde göra det.. men i allafall aa du vet nog vad jag vill få ut med den här texten ett förlåt och att jag saknar dej men jag tvekar fortfarande väldigt mycket nu, jag vet att allt inte bara är ditt fel och att inte det bara va du som förendrades även jag gjorde fel och jag står för det. Vi blir vänner och flummar gärnet och har super kuligt men dagen efter i plugget så äru med emokaka igen och jag vet inte vad som händer då? det blir nästan som vi inte känenr varandra vi kollar inte ens på varandra inget asså? jag vill inte känna den känslan när jag går där jag vet innerst inne att ett leeende på läpparna skulle sitta fint men det går itne? Jag vet att man inte kan skylla på natahlie men jag har inget annat att skylla på för verkligen alla hatar den bruden och näru e med henne och sanckar skit om allt och alla så blire atomatiskt att det händer om dej oxå? och jag vill inte höra massa skit om dej bara för du e med natta nejnej rättas agt motsattsen, jag gör inte det här för mej utanför dej ditt bästa liksom.
Men det jag absolut vill är du att få tbx alla fina minnen med dej,du vet timon ♥ pumba thihi den dagen är inget jag glömmer och när vi sitter i fönstret hos mej och skriker på galna hajat hahah ful ha är jag svär.
ja jag vet mkt jag kan skriva om som jag har vart med dej. Inte bara bra grejer utan dåliga med killar moppar dricka fester och skit.. Men vet inte riktigt vad jag mer ska skriva men nu kanske du förstår vart jag vill komma med skiten..



Kommentarer
Postat av: tutteh

SV: ahhaha yeoo. jag mee! ¨

haahhaha jag e dock satan CEHENEM inte kär

2009-10-28 @ 22:30:38
URL: http://ssoth.blogg.se/
Postat av: tutte

SV: hahah apa jo walla S.. är snyggo och A... ochså men e inte kär:;P hahaha jag evt men tkr inte att ahn är så söt:P



hahahhah kommer du ihåg när Hiowa sjäng singstar hahah han är värre än mej:P<33

2009-10-28 @ 22:50:40
URL: http://ssoth.blogg.se/
Postat av: tutttte

SV: Hahaha hyaa;) det kommer bli kul kul o mys Myss skulle vart lite roligare om inte dina kompisar kom du vet.. :P hahah ersssh palla:) Puss <3



lääängtar jag med huhuu fuuuuckk jag vågar inte

2009-10-28 @ 22:56:32
URL: http://ssoth.blogg.se/
Postat av: tutte

SV: Alian din idjouth.. hahah walla jag e

hah ja det gör han fan:( kokusboll va gått nu

2009-10-28 @ 23:02:38
URL: http://ssoth.blogg.se/
Postat av: Joowh

saknar dig mest mixxie :(

2009-10-29 @ 14:36:26
URL: http://joowh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback