Candy time!

tjenixen, sitter nu med johanna tyborn medans bästa lina & linnea fixar våra bloggar puss på dem, mendans jag sitter och skriver så käkar johanna candy mumms det e ju trotts allt fredags myssssss!
Kvällen blir nog att spendera ute med eric eller inne med jossie vet inte riktigt ännu hure blir men allt funkar lika bra. Va på alhagen i dag med klassen och det va verkligen sviin kallt! HAHA jag dennis charlie max och eric gick i från ett tag för att "klappa sigge" och d gick vi mot hästarna och charlie började klappa hästen haha förfan va kul det såg ut men sen så fick typ hästen damp och sprang som en jude där i från haha sköna grabbar assså. Efter skolan så mötte johanna mej och vi va hemma en stund sen drig vi till ica med käraste moppen wiie.
Fick nyss ett mess av rudenå och hon ber oss komma till henne? whoooout?! asså vad vill hon  nue då för hon har mina saker men hon vägrar ge mig mina saker och nu tycker hon att vi ska komma hem till henne i Grödby? aja får se vad som händer, men ska dra nu pusspuss mikaela




På bilden : Jag och johanna inte serri bild!


Kommentarer
Postat av: joss

sv: jag gör mest åt mig själv just nu för jag har knappt någon tid... men det kan väl hända någon gång. vadåra? :)

2009-10-10 @ 10:04:51
URL: http://tjussefin.blogg.se/
Postat av: Joowh

haha jag älskar oss,

fett störda jue (:<3

2009-10-11 @ 11:36:00
URL: http://joowh.blogg.se/
Postat av: Sara

HAHAHA nee tyvär lilla gumman jag vill inte att folk ska stika ut och iaf inte du inte i min blogg !! Så du påstår att Oskar skulle ljuga framför mej rakt upp i mitt ansikte ??'

Hahha du hör massa saker men tänk om allt är bullshiit !!!? Du ska ha en jävligt bra anleding till att snacka skit om mej annars så kan du hålla din käfft stäng för jag är så grymt trött på att du går runt och snackar skiit om mej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och jag är fan inte den ända som är trött på att din jävla hor käfft är öppen 24/7 !!!!

Och plus vad fan har jag gjort dej ?? INTE ETT JÄVLA SKIIIT SKAFFA DEJ ETT LIV FÖR I HELVETE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-11 @ 11:41:09
URL: http://stockholmsblondie.blogg.se/
Postat av: Joowh

mixxie jag svarar visst i telefonen men mina sms har inte levererats inte te dig :O<3

2009-10-11 @ 11:42:16
URL: http://joowh.blogg.se/
Postat av: tuttii

aawh ahha ryssPooower hyaa dem går iaf ut me hundarna o skit;p haha



,jaah.. okej emn han sa att dem hade gjort slut:/ <3

2009-10-11 @ 15:13:08
URL: http://sshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback