turkiska, jag gillart

godkväll snyggingar, sitter nu hemma hos tugce och bloggar lite gran va ett tag sen sisst men har verkligen inte haft tid. Men nu kör jag i gång igen första dagen i skolan efter höstlovet kändes faktist riktigt bra fan!
Mitt lov har vart den bästa på länge och mycket mys med grabben och självklart vännerna. Som sagt va det en soft dag jag gick och la mej klockan halv på natteen och gisssa när jag vakna? hah jo tio över fyra och jag kunde verkligen inte sova så messade runt lite gran va bara en vaken ^^ surt nämner inga namn vem han va men ni som hänger med vet nog vem jag sanckar om. Gick upp typ en halvtimme efter det och gjorde mej i ordning och tog det assa lungt fan vad tid jag hade över ska nog börja gå upp fyra "host".
Sem drog jag till skolan med rampe och vi snackade lite gran om lvoet pch hon verkar ha haft det sper duper nice. Och faan vilken dag asså jag slutade klockan 12 i dah? wiie säger jag bara så drog till nynäs på en gång till gröndal för att möta tutte men hon lutade ju fan fett sent så jag satt där i hennes skola och löka runt lite grann. Sen så sulle vi dra på turikska haha omg va kul det var? jag fattade ingenting men tutte kunde inte utalla vissa ord och det höll jag på att dö av haha asså deet va roligare en vad det verkar lovar. Sen drog vi hem typ och inte gjorde ngt jo vi va med jonte alex och halim riktigt kuligt, jonte klagade bara rätts så mkt på ett par örhängen? kilalr asså haha ! men nu ska jag dra till bussen jag skriver mera hemma tror jag pusspuss mikaela

Kommentarer
Postat av: Tutte you know me;-)

Cha cHa!<3 Asså jag utalde jue rätt.. kanske några ord som jag fucka på men annars så! och dus ka ju fan ta och börja right`? så kan vi gå o snacka turkiska med varann haha och med T.. Puss<3



SKoja inte! fyfan vad han gnällde men min pöööjk alex tog ju örhägen:D ahhaha han har säkert slängt dem.. :( <33

2009-11-02 @ 21:34:29
URL: http://ssoth.blogg.se/
Postat av: Tutte you know me;-)

SV: jodå HAHAAHA

2009-11-02 @ 22:35:46
URL: http://ssoth.blogg.se/
Postat av: Gissa vem

shoo! söt du är och jag vet vem du gillar

2009-11-03 @ 16:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback