PARTY TIME!

tjena bloggen! jag är verkligen på toppen humör och är redo för att parta loss!
har precis käkat och det va makaroner och köttbullar på menyn. Ska snart ringa tugce och fråga när hon kommer till mej  ( såå seg hon är ). Sen blire fixa oss lite lätt och sen dra till centrum för att möta eric zetterman. Vi ska sen ska vi på 18års fest och jag har rätts så höga krav för har sätt fram imot detta längee nu thihihih. Jo skolan, har vart rätts så chill bara fyra lektioner i dag och första va bara nån lucia grej, haha rätts så skojj för jag elin pilen sandra och puh lacka sönder för lärarna sa inte att vi sjöng högt och rätt? man ba hallå det va ju lixom vi som sjöng hägt och bra? bajsa på dom! sen vare bara SO och då satt vi och snackade om skräck-filmer haha, sen lunch och det va EV asså att vi fick bestämma och det blev nån konstig kött bir och potatis haha funkade faktist bra för en gångs skull! och sen vare svenska och vi lyssna bara på när dennis läste haha naw han e duktig xO och sen matte lektion va den sista då satt vi bara och larva oss typ och slog varandra med linjaler haha moget jag vet? nej men nu ska jag fixa lite gran i rummet ( städa asså ). ha en bra fredag pusspuss.

 


Bilden har ingen med inlägget att göra men kom och tänka på en grej, jag va i gröndalskolan i går för att vänta på tutte och då såg jag monia? jag blev snopen
vi sanckade lite gran om gamla tider på det va " david my next man " saknar faktist lite gran.. tiden går snabbt när man har kul och vi fick nog inte den tiden vi behövde..¨
men nej nu ska jag intehänga läpp hare bra!


Kommentarer
Postat av: monia

men SNYGG bild haha ;P

saknar de också faktiskt :(<3

2009-11-13 @ 17:19:58
URL: http://moniamolin.blogg.se/
Postat av: Clara

Svar: Tack :)

2009-11-13 @ 17:34:49
URL: http://claradigreus.devote.se
Postat av: Anonym

Hej, såg att du hade kommenterat på åkerströms, therese mamma är fr sv & pappa filippinerna

2009-11-14 @ 22:42:38
Postat av: ina

sv: filipinerna

2009-11-15 @ 22:58:51
URL: http://inus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback