ONT & FÖRJÄVLA TRÖTT!

Tog som sagt svininfluensa sprutan idag och det känndes väl bra? förutom att jag fick höra i efterhand att om man va alergisk mot nötter skulle man ka till sjukan och ta en annan? ingen sjuktant hade sagt ngt till mej s jag tog den vanliga så får väl se vad som händer? Men jag har sjukt ont i armen och i ryggen? knäppt men hoppas det går över snabbt. Kommer inte skriva så mkt för jag e verkligen trött och vill bara sappa framför TV:n och ringa tugce och johannaT. Men nu orkar jag inte skriva mera, nej juste ni ska f sen hur min vecka ska/har sätt ut men pusspuss mikaela


Måndag: Skolan, ungdomsmotagningen, fotbolls träning
Tisadag: Skolan, fotbolls träning + idrotts prov, spruta mig
Onsdag: Skolan, stallet
Torsdag: Skolan, tjejgruppen
Fredag: Gynmasium mässan, fotbolls match, gården sova hos tuttte (?)
Lördag: inget planerat!
Söndag: inget planerat!



Ni fick en bild oxå xO

Kommentarer
Postat av: marie

ouuuf fett söt! / danne

2009-11-19 @ 16:46:04
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback