lördag

godmorgon fan, håller på att göra mej i ordning just nu och väntar på johanna.
Senare ska vi åka till haninge och vetefan göra vad?
går dagen va kul och gick snabbt, skolan gick snabbt som fan och satt även med eric hos carita och sanckade i över en timme uscusch, vi pratade om våran framtid och såna saker. Ganska läskigt att det snart e inne asså splittras från alla och snart är man typ vuxen hehe. Efter skolan så skulle jag dra till tutte men hon svarade inte när jag ringde så satt med eric johanna madde rickhe orre niklas hanna och mamut :)
gjorde inte så mkt satt vid en busshåls plats jippi liksom? haha
sen va jag me johanna hemma hos mej och satt vid datorn och kolla på bal kläningar.
haha asså johanna jag ska döda dej btw! hon sprangfram till en kille i A och frga om han ville gå med mej? HAHAHAHAHAHA asså sjuk hon är men hon fick igen så gick till gympa lärarens son och fr¨ga honom om han ville gå med henne, han skulle tänka på saken men hoppas på ett JA!
haha ja men i allafall efter jag vart  med johanna drog jag till nynäs till tutte men då skulle melina vara med oss?
assså jag gillar inte när man bestämmer ngt och sen asså ph lite jag lacka sönder i går..
men melina drog och vi drog rtill gården och sjöng haha assp vi har värsta bästa rapp lten ni ska få höra den nån gång ;)
men nu måste jag sluta skriva för måste fixa mej pussouss mikaela




haha vi bakade på tjejgruppen här e resultatet XD

Kommentarer
Postat av: LiNn

fin tårta :D

2009-11-08 @ 12:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback