JAG KAN INTE SOVA ..

hejsan folk! klockan är tio över elva och jag är inte ett dugg trött? inte konstigt när man vaknar klockan elva på mornarna.. Men i dag har jag bara tatt det lungt mamma jobbade och pappa drog till vika så va hemma alone..
Men vid halv två kom bästa johanna och vi satt hos mig och bara tog det dö lungt. Framåt kvällen så bestömmde vi oss för att laga mat haha lyckat eller inte? ahah det blev svarta kötbullar men kletig spagetti mums hahah.
Sen kom pappa och vi tre pkte och handlade i nynäshamn mkt roliga grejer blev det som jag inte vetefan vad det var? haha. Sen så åkte vi hemm igen och satte oss vid datorn där vi började as garva när vi lyssnade på lejonkungen hahha asså och johannas ideer med rullator och upp för trappor hahah ni fattar inte grejen men kul som fasiken vare! sen drog hon men och jag blev rast lös förutom att jag snackade med mojjje, rätts så länge sen så va lite gött att snacka med honom thihii. När klockan var nio så hoppade  jag i säng för då vare dax att kolla på heart break hotell och gissa vad som typ händer efter 25 minuter? jo TV:n slr av då har dom som bygger vägen tatt sönder en sladd IGEN! åhh så jag har satt på en film som jag skall kolla på men kolalr inte direkt för sitter ju vid datorn. tur att man han mobilt bredband för då funkar datorn thihih :) men ja morrn dagen så blire skolan som vanligt och måste dra vid två för ska fixa med mitt bankkort som bara strular böhö! och sen ska jag hem till datorn wiie. Men nu ska jag kolla lite på filmen mord i sinnet tror jag den heter så hare bra nej juste kollat designen och headern? wiiiiooohoow! allt nytt så hoppas ni gillart pusspuss mikaela

Kommentarer
Postat av: Joowh

hahahah,

faahn ideerna om rullatorn/rullstolen

va ju asgrym, hahaha i love your design

mikkan,

hahah mojje verkar jue helt knasig assåe,

aja nu ska jag fixa lite

pusspuss my bitch:)<3

2009-11-16 @ 07:17:48
URL: http://joowh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur går det med dig och turken?

haha jag har hört ni passar bra!

2009-11-16 @ 22:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback