Iskallt förfaan!

kallt som satan säger jag bara! har precis kommit hem från fotbolls träningen i nynäshamn och den va super, va så jävla taggad för spel och allt gick assa bra. Förutom att jag sträckte rumpan på nått sätt haha låter cp men har ont som satan och går som en sneknullad kamell, ja så illa äre buhu haha! Skolan har väl vart okej man kan ju inte säga att plugg är kuligt men hade som sagt engelska prov i dag och wohow gick super eller jag tkr det somsagt jag sitter ju med eric Z erik W jocke och charlie i ett litet rum med en hjälp lärare HAHA jag är IG barn fett synd om mej. Efter plugget blev det att dra hem och bara chilla galet låg i sängen och fundera på hur mkt jag lägger ner på ngt som aldrig kommer ske? asså svårt att förklara men ska försöka senare för nu har jag ingen lust att skriva om känslor och sånt. Nu blire nog att kolla film och messa runt och ringa linus för han har jag inte pratat med på länge, ni som inte vet s är han världens underbaraste kusin och han äger sönder thihi.
I morn ska jag nog till stallet för tugce ska prov rida susz häst och jag mste ju skjusa dit henne haha och då passar jag nog på att rida ymer eller ska sancka med madde. Ni ska få ngn bild på gulle hästen och på tutte när hon rider man kan ju inte tänka sej att tigce selcuk kan rida? HAHAH förlåt bästis men jag vet att du älskar mej i allafall  wiie. Efter blire träning igen fast dock då innomhus och i ösmo, men juste jag fyller faktist 15 om ca 44dagar tror jag. De menas med att julafton är om bara 45 dagar haha. Det jag änskar mej är bara ett halsband med min första bokstav i haha asså tkr den e as söt. MEn visst en kamera , ny mobil, pengar MM skulle ju fan inte sitta fel haha :) men ska ringa linus nu pusspuss mikaela




Snyggbild på mej och tugce

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA vad gör hon?!

2009-11-10 @ 07:25:56
Postat av: mikkis

vi driver bara :)

2009-11-10 @ 16:47:33
URL: http://muulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback