i love fredag !

hejsan pälsklingar! jag vet att det va ett tag sen jag blogga men vadfan min dator är helt cp och segar som satan, men som sagt nu skriver jag på tuttes dator som i allafall är bra..
under dom här dagarna jag inte bloggat så har jag itne gjort på himmla mkt förutom att det hände en kul grej i onsdags i skolan haha det blev strömavbrott :O haha alla skrek och sprang runt och va helt jävla galna? haha sajjk så det slutade med att alla  elever fick dra hem för det va risk men ngt haha fattar nada? men liksom trodde det bara va i skolan men när jag kom hem med johannorna så va porten låst? haha det va strömavbrott i hela ÖSMO haha fyfan va tråk det va inget funka hemma buhu. Men nog om det i kväll blire dra till gården som vanligt haha blir nog lite singstar sen inge mera haha men jag är igentligen fett taggad på att dra på party! men ingen vet ngt så fuck på det.. och i morrn blire servera med fotbolls laget igen ska bli kuligt och söndag ska vi till Alby fråga inte vad vi ska göra? haha men nej nu ska jag sminka klart mej pusspuss mikaela




hah snygg bild på tutte&filla

Kommentarer
Postat av: Joowh

jo jag ee sjuk men man kan väl vara ute endå :O

2009-11-28 @ 15:41:49
URL: http://joowh.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-11-29 @ 10:04:20
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: amanda Hagestål

Sv: det är jag som har gjort min design :) har gjort designer åt andra med. :)

2009-11-29 @ 12:48:25
URL: http://amkh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback