hemma från fotbollen

snabbt nu, har precis kommit hem från fotbolls träningen och den va skita kul!
hah fast typ dödade nanny genom att fälla henne sorry ^^
men nu ska jag hoppa in i duschen och göra mej fräsch och sen lägga mej i min iskalla säng.
Är inte direkt på toppen humör för alla mina tankar bara snurrar huller om buller och jag menar verkligen det, och jag hatar verkligen ordet kärlek. Visst det är väl mys och gulligt men just att vara kär och vetfan asså thah ni fattar nog inget men nej nu dampar pappa på mej att jag måste duscha skriver mera senare och då ska jag förklara pusspuss mikaela

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Haha, ja visst är dem snygga?! :D Ja, tror iallafall att jag har nån kvar ;P <3333

2009-11-04 @ 14:36:18
URL: http://atheodora.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet vem du gillar

2009-11-04 @ 18:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback