Fuck min data segar som satan!

asså åh min data är helt hejkomochhjälpmej! internett segar som fasiken och det går knappt att lyssna på youtube och åh får ryck. Men min helg har vart sten lungn. ifredags hade vi match mot nynäshamn och thihi javisst vi vann och gud va vissa av spelarna i deras lag gnäller? nu efterhand skyller vissa på att dem är ett nytt lag ja men visst sant dom är men dom har ju spelat match tsm förut så vadfan håller dom på med? men skyller inte på alla bara typ en två kanske tre?. Men efter det va blv det duschen sen gjorde jag inte alls mycket blev att vara hemma. På lördagen va jag på banan men pappa och kolla på cross fyrjulingar och jeapp ( stavning ) tävlingar asså det va sjukt kul och grymt! dom åkte i skogen upp för berg och fan va frääänt. Nått som jag verkligen går på om om om igen. Sen drog vi hem och sen gick jag ut med issa och simon. Va på musköten och inte gjorde så mkt ringde ryssen och smöra litegran men sånt hahah. Och i dag har jag vart i stellet hela dagen typ kul att hälsa på där eftersom jag gav upp att rida på ridskola. Men sen har jag sovit hela dagen sjuuukt skönt aäger jag bara. Och nu är jag vid datorn hah. Men ska fixa mej lite för sängen men ska inte sova nu bara tare lungt hah pusspuss mikaela

Kommentarer
Postat av: tutte

Hej hej:-D <3

2009-11-22 @ 19:24:35
URL: http://ssoth.blogg.se/
Postat av: tutte

SV: Vad gör du ?:-)

2009-11-22 @ 20:26:29
URL: http://ssoth.blogg.se/
Postat av: isak westin

asså svara på mina meddelanden jag blir helt galen annars...<3

2009-11-25 @ 19:36:09
Postat av: Mimmi Meurk

Kjolen är köpt på monkey :) men de va jädrans länge sen! kramisar

2009-11-25 @ 20:09:20
URL: http://mimmimeurk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback