ensam kvar ?

Jag vet inte vad som händer men nått är fel det kan jag sätta på, vi snackar typ inte svarar inte på varandras samtal / sms och jag orkar inte mera. Det är nu jag behöver dej tugce mina känslor dödar mej och mina tårar rinner på kvällarna. Jag vet nog att du vet vad jag snacka om och jag vill absolut inte bråka med dej, jag vet inte ens vad som håller på att hända mellan oss? glider vi i sär eller är det bara mycket som händer runt om kring en?
eller så är jag en lipsill och bara bölar och gnäler. jag får verkligen damp. För allt vi planerat och gjort vill jag inte bara glöma, jag har fått höra så mkt snack nu om " you know" och allt bara snurrar vad fan ska jag tro? är allt bara en lek? det är då du alltid brukar komma in i bilden och fixa upp allt som en syster bästavän soulmat. Jag saknar våra riktiga roliga minnen då det jämt va tutte&mikkis  Jag vet att du kmr läsa detta nån gång och snälla hjälp mej nu jag kmr gå under jag svär..





Kommentarer
Postat av: Jenn

hallå måste säga är ni tvilligar?

ni är super lika! <3

2009-11-11 @ 18:30:17
Postat av: tutte

Sv: joförfan jag pluggar så att det ryker om pennan... i wish

2009-11-11 @ 20:37:10
URL: http://ssoth.blogg.se/
Postat av: mikkis

SV; nej vi är bara kompisar, hehe vi får höra ofta att vi e lika ^^

2009-11-11 @ 21:34:43
URL: http://muulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback