chill helg

hejsan snyggingar! min helg har vart toppen toppen, lördag va vi och servera i folketshus med fotbollen och set va super duper kul. Alla va så jävla packade och började köpa dricka till oss "mindre" ja och jag kan verkligen itne beskriva haha men måste säga att det va en as skön lirare i herrarna som typ va s jävla packad och hahah as garvar bara jag tänker på det, ni tänker typ öh va fattar ingenting? men det är svrt att skriva om man inte vart på partyt. Men jag kom hem til typ halv ett kvart i ett tiden och tog mej en natt dusch visst man får itne det men vadfan luktade unk och pallade inte lägga mej så. Efter s hoppasde jag snabbt i min varma säng och självklart med luren i högsta hugg, inte allt många vakna? Sen i dag söndag så vaknade jag kvart i nio eller blev väckt på av mamma som första skrika att jag skulle pp pch städa rummet som jag verkligen inte gjort på länge haha mamma mamma.. Sen när det vart klasrt vare bara fixa sej och hoppa in i bilen och fara mot Alby. Vi är alltid där och handlar mat och så passade jag på att träffa kussarna. Sen drog vi till ösmo igen och packade upp alla 2000 påsar men hur mkt mat som helst ahhaha. Sen så satte jag mej vid datorn med pappa ich beställde en canada goose jacka brun fick det bli. Men vet inte hur det blir med beställningen för allt lagga sönder så ska ka i veckan och kolla i affärer och se hure blir. Har inte gjort så mkt mera i dag bara vart hemma p kvällen och suttit vid datorn och ringt min bästavän tugce. Imorrn ska ja ta spruta ngt jag inte vill vill! livmodergrej tror jag att det va eller ngt liknande. Sen får det se om det blir ngt mera. Men nu ska jag hoppa i säng och kolla TV hare bra pusspuss mikaela


 hahajag vet dö het!


Kommentarer
Postat av: amanda Hagestål

sv: jo visst, adda mig på msn :)

2009-11-30 @ 07:09:07
URL: http://amkh.blogg.se/
Postat av: mimmi

SV: Ja du vet vi vann ju serien ;) haha.. Er då? Kram

2009-11-30 @ 13:33:37
URL: http://mimmimeurk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback