Allt om mig!



Jag har tänkt på en grej, jag har bloggat ganska länge nu och ni vet ju inte så mkt om mej så tänkte slänga in några ord om mej. Som dom flesta vet så heter jag Mikaela johanna sjölund och fyller 15 den 23 december, inga Riktiga syskon direkt har tre stycken som jag bodde hos förut som jag har kontakten med. Mamma och pappa bor i tsm i en röd jävla lägen het på knarkarhöjden i ösmo ( bergshöjden ) och jag älskar att spela fotboll och har snart gjort det i snart 6 år och kommer fortsätta spela länge länge men kanske inte i samma lag vem vet? Som ni räknat ut går jag i 9:an i vanstaskolan och jag dö älskar min klass den äger sönder tihih. Efter 9:an ska jag sattsa på att komma in på riksäpplet och gå Hotell resturang för det är ngt jag brinner för, om jag inte väljer haninge så tar jag stora steget och vill satsa att gå på Åland med tre andra vänner från nian. Kompiskretsen så har jag många att umgås med lite överallt, mest så är jag med  Tyborn Rampe och Tugce men flera finns, haha killkretsen så säger jag inget, mkt på gång men inget säkert haha! nu vet ni nog det mesta om mej :)
pussspuss mikaela


Kommentarer
Postat av: tutteh,

Sv: hej hejj

2009-11-10 @ 19:59:02
URL: http://ssoth.blogg.se/
Postat av: marie

fyfanva söt bild :=)



spana in min blogg <3

2009-11-11 @ 18:32:11
URL: http://marriew.blogg.se/
Postat av: joowh

jag vet allt om dig mihajat hahah :)

2009-11-12 @ 08:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback