22:50 , KVÄLLS BLOGGANDE

Bög jävlar arsel fitt rygg! jag har så jävla ont i ryggen fick det på uppvärmingen i dag på fotbollen!
Men bortsätt frånd et har min dag varit good, började med att johanna kom till mej as tidigt på morgonen som vanligt dåra och vi fixade oss en skvätt, blev lite myss kläder i dag eller svarta strumpbyxor gråa sockor nya tunikan super snygg och en kofta över och så klart mitt lockiga hår haha, sen vid halv åtta drog vi till plugget och sancka lite gran om livet killar före mesta. I skolan så gick dagen hyfsat snabbt och fick tbx engelska provet? asså blir nästan sur så mkt jag skrivit och slitit fick jag bara ett jävla G ?
åhh asså men aja bättre en IG i allafall. När engelskan va slut så va jag på bilden i 20 minuter men så drog jag till nynäshamn me johanna för vi/jag skulle fixa mitt bankomatkort som nu funkar som vanligt " pengarna rullar in "
efter köande och väntande så va det min tur och då frågar bruden mej om jag har mitt legg med mej? stum i halsen svara jag nej? jag ba shit har vi stått här i 100 timmar och bara väntat på inget? men som tur var kände ena gumman igen mej s allt rullade på, det gick kanske på fem minuter sen funka allt wiie. Sen drog vi till ungdomsmotagningen och fixa lite gran dära, super snäll va bruden som jobbade där tummen upp! sen så va jag med tugce och johanna drog hem. Sen vare fotbolls träning och den ägde och va super kulig, förutom ryggen och en boll i magen rätt på piercingen ajj det sved till.. Och vi ska tydligen ha match på fredag mot nynähsman lite taggad för match men liksom en fredag kväll och just halv sju? nejnej ingen bra tid men det blir väl att tagga hem snabbt som fan och fixa mej sen dra till tugce! för det är trottsallt fredag! wooow! hahah
men nej nu ska jag drivcka upp min dricka och kolla film pusspuss mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback