-GästbloggareN-

hellow!,
johanna här igen det var
ett tag sen sist men nu har mikkis
gästbloggat på min blogg så tyckte det
var dags för mig nu också,
vid kvart i 7 var jag hos mikkan imorse dåe
satt vi och sminka oss och lyssna på musik,
vid 20 i 8, gick vi till skolan och nu sitter vi på
samma lektion men i olika klassrum det ee lite
småtråkigt att mikkis inte kan vara här inne,
då blire bara att man automatiskt sätter sig framför datorn
och bloggar lite istället..
men vi har iaf svenska nu och skolan ee lika kall
och jobbig som vanligt, vi träffa våra ''balkillar''
också fett kul, både jag och mikkan skämms ju som
faahn x)..

Vi hörs snart igen puss och kram på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback