hem till stockholm

godmorgon börjar jag med att säga, klockan är typ fem i nio och jag känner mig faktist pigg.
det här kommer bara att bli ett litet inlägg för att jag måste packa och käka frulle, helt ärligt kommer jag sakna habo som fasiken ja i allafall dom jag inte kommer träffa på ett tag som  jimmie, kevin, mojje och hahaha kanske johannes ;)
Det har vart bajs kul att vara här ja i allafall allt som har hänt som när vi va ute och vi typ följde efter hon fyllokärringen , när philip skulle göra upp eld för att grilla, och vart ute oc luffat runt.
hahah och mina damp anfallnär domsäger att jag gillar johannes :$ och det är jag fan INTE
haha men nej nu ska jag dra skriver mera hemma pusshej mikkis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback