förlåt men blogg är inte min grej??

cha cha,

att blogga kanske inte passar mig längre elr vad säger ni ?
min förra blogg onlymikkis va jag tvungen att radera efter dryga ett års skrivning  för blogg design gick inte att ändra på så försöker här, som ni märker gåre inge bra och behöver mer förslag om vad fasiken jag ska skriva om
HJÄLP?
men bort sätt från det så  har jag haft en underbar helg/vecka.
har tillbrigat den mesta tiden med min syster tutte, haha fyfan vad jag äger på att göra glass!
aså vi jobbar i nynäs cafe som heter mixen kom och hälsa fan och köp en glass från mej ! hahah
nej men vi har hunnit med mkt gått på bio två gånger och då blev det :  transformers & bruno förfan va kuligt det var och under båda filmerna kom vi nära ett par jävlatöntar hela tin? dom typ skrek och skakade som ett par jävla aa vete fan vaad?
men om vi itne är på bio så är vi med cattie och melina, justs i dag så gick vi runt hela nynäs för att planera våra "semester dagar" på nåttarÖ och tutte tjatar hela tin om hur mkt mat vi ska ha med oss hahahaha !
sensre på eftermiddan drog jag hemmot för skulle på träning , träningen va inte så kul inte för att den brukar vara det men jag fick i allafall nya målis handskar som jag ritat smilisar på xD
men nej nu ska jag fixa annat pusshej M


Kommentarer
Postat av: mandapoppzan XD

du härmar "chacha "

från krilles blogg :o

2009-07-15 @ 17:28:08
URL: http://mandapoppz.blogg.se/
Postat av: mikkis1

haha lilla vännen tror du han e ensam om att skriva så?



pfff

2009-07-16 @ 21:55:33
URL: http://muulls.blogg.se/
Postat av: lina

haha du killen eller vem du nu är vad fan e du störd eller?

chacha tror du det är din kompis som hittat på`?

nejnej du e helt ballad i skallen

2009-07-16 @ 23:49:52
URL: http://0736783353

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback