snart blir jag femton !

hej lovers! dålig uppdaterning jag vet men eftersom datan dampar så har jag inte ork att fixa men nu skiter jag i datan gör på i allafall. Inte hänt så mkt förutom att i går på träningen höll jag helt ärligt på att dö! vi körde inte så mkt fys men för mej va det jobbigt och smärtsamt, hade målvakts träning och jag skulle slänga mej innomhus på golvet i kortärmat och mina armar och knän höll på att döö! jag är så jävla öm och har glidmärken på armbågarna ajajaj.. Men vadfan för att bli bäst måste man ju fan träna hårt inte sant? Men juste vi hade ju serverning i lördags med laget och gissa galet kul det var? ahah men i allfall det e ju pengarna vi ville ha och gissa hur mkt vi samlade i hop efter allt avdrag från spriten och shit? haha jo 10500:- inte dåligt laget! och eftersom blommförsäljningen är avklarad nu blev det ytligare 10000:- rätt in i lagkassan och på fredag blire inventera i läna och då blire typ 5000:- så vi är på god väg vi vill ju till ITALIEN haha jo några av oss i allafall! Inte mkt mera som har hänt förutom att jag red ju som vanligt i dag och min häst va galen och vägra gå in i ridhustet så trodde jag skulle få flipp men till slut gav jag upp och gick till volten gaaaalet kallt fan! men aja vad ska man göra? Som ni ser på min rubrik så fyller lilla jag 15 om 21 dagar och det menas med att det e julafton om hmm 22 dagarn haha. Jag önskar mej faktist typ bara pengar inte så mkt mera för har ju precis fått en canada goose och säger bara tacktack pappa älskar dig! Imorrn blire NO prov uschusch har inte pluggat så mkt så känenr stor press på att klara detta nu fan! men nu ska jag ringa tugce för det va länge sen jag pratade med henne och sen sätta mej vid TV:n så hare bra pusspuss mikaela

Kommentarer
Postat av: mikaela

ja det gör jag, ser att du också gör det, vilket sammanträffande! :)

2009-12-02 @ 23:17:57
URL: http://mikaelasjolund.blogg.se/
Postat av: mimmi meurk

SV: jaha okej, ja men de låter ju bra :)

jaa jag vet skit kul!

nej jag vet inte alls, har inte hört något :O

puss

2009-12-03 @ 14:52:37
URL: http://mimmimeurk.blogg.se/
Postat av: mikaela

gävle, dusjälv?:)

2009-12-04 @ 08:57:02
URL: http://mikaelasjolund.blogg.se/
Postat av: mimmi meurk

SV: Ja, jag är målvakt.

Skit synd ju, men det ska bli kul att möta er :) puss

2009-12-04 @ 09:36:37
URL: http://mimmimeurk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback