Se på mitt liv i bilder.



























1: JohannaT Frida och jag under läsveckan i åttan.
2: Då jag hade super snyggt och långt hår.
3: Dagarna jag spendera med monia molin.
4: Dagen efter valborg i nynäshamn.
5: Monia och jag hitta två stenar som bildade ett hjärta och vi sa att vi skulle hålla föralltid.
6: På Monias 14 års dag.
7: Sista dagen i danmark 09 men dom sötaste.
8: Den dagen jag va liten och tävlade för första gången på ny ponny.
9: Den dagen jag aldrig glömer och vill uppleva igen med den förra "trion"
10: Jag och monia gör vetefan vad.
11: Ute ritten men yasse.
12: Dagen då robbin och kompani gick på bio.
13: En varm sommar dag och vi satt inne och fottade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback