så jävla kallt

mår mycket mycket bättre nu behövde en nypa luft. Men sen sist jag skrev har jag vart ute med isabell simon alex och erik faktist riktigt kul förutom dåra att det verkligen va svin kallt. hah jag såg ut som en riktig rudålf ( stavning ) haha.
Men sen blev det aldeles för kallt så jag och issa gick hemmåt och inge mera har typ hänt. Jo jag kollade runt lite gran på facebook och wow jag kolla på min gamla dagmammas FC och såg en bild på ena hennes son Dogge oc wowowowo han i bar överkropp är inget man vill missa haha låter kanske lite fel men gryt snygg grabben är!
hah jo och sen kollade jag på johanna tyborns blogg som vanligt och jo vill bara säga till henne om du vill ngt kom öga mot öga för du är så kaxig och leker massa på datan och sms men i skolan gåru i korridorerna som du va luft haha! jag vill inte ha ngt med dig att göra nu på vinterlovet men efter sen i skolan vill jag att du ska va lika rak och säga att folk köper fejk kläder och sånt när du själv inte har råd med nått asså blirså grymt trött och vad fan spelar det för roll om E köper en jacka från nån provat person på tradera min jacka e från ett företag på tradera lite andra saker men nästan det samma så vi tar allt efter jul johanna för nu är jag förbanad på dig !
men nu vill jag inte skriva om nån som har två besökare på sin blogg.
Nu ska jag nog ringa robin och fråga vad fan jag ska köpa i julklapp till mamma haha dålig på såna saker .*)haha fin gubbe. Men nej nu ska jag blogga lite gran på bästaväns blogg eftersom hon är i turkiet pusspuss mikaela




haha inte seriös bild men jag saknar dig tugce!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback