nyår snart

Nu är det snuskigt nära nyårsafton och jag längtar som bara den inget kommer bli bättre en vännerna drickan och självklart smällarna haha. Men min söndag har inte vart så speciell som typ till halv elva tiden och segade hela mogronen, sen runt halv ett tiden drog jag på fotbolls träning och gaaash vad varmt det är i hallen? vi tränade från ett till tre och jag trodde aldrig tiden skulle ta slut men det va faktist jätte roligt!
Efter träningen snackade vi lite gran om cupen som vi ska spela på tisdag wohow bara elit lag och jag e taggad till hundra! efter det så fick jag skjus hem av tess och sen jag bara duschade och chillade hela dagen sjukt skönt att bara få vila ut. Senare på eftermiddan kommer omar och vi drar ut med philip och drar till alex som kommer ut med erik vi hade faktist jätte roligt och tror inte jag har skrattat så mkt som jag gjorde denna kväll.
haha nån brud i ett fönster börja dampa och alex och dom börja snacka om att philip letade efter hundmat och massa skit haha gud asså. Sen gick erik hem och philip med så jag och alex gick med omar hem och när det va klart gick alex med mej hem grymt snällt! Sen snackade vi lite gran och sen gick han hem och nu sitter jag framför datorn thihih. imorrn blire att mina päron jobbar så omar philip och alex kommer hem till mej och vi ska röka pipa ska bli kuligt! haha men vet ju inte vilken tid dom kommer tänk om jag sover? ahaha synd
men nej nu ska jag kollar på TV och göra mej ordning för sängen pusspuss mikaela


Kommentarer
Postat av: Jessika

Jag fick en svart :):):)

2009-12-29 @ 21:33:54
URL: http://piggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback