Jag är bra på städa (?)

hej cutie! nu har jag precis städat rummet och det behövdes verkligen, va chill dag i plugget slutade typ runt tolv tror jag men vi hade snöbolls krig eftertåt haha och fyfan va snöig jag blev jag måste vart sämst på den leken men mulade trotsallt några stycken hehe. Det är verkligen as roligt med snö förutom då ra att man blir snuskigt blöt men det får man ta och tåla. Juste bara en jävla vecka kvar sen blir jag femton längat så haha d får jag äntligen ka moppe lagligt medans dom andraövningskör inför bil HAHAH stakars mej! men nej jag överlever i think ^^ men jag måste börja fixa till mej nu ska på julton i kväll igen och snyggingen e ju där hahah! galet bra han är på gitarr ni ska höra ;) men lägegr upp bilder på mitt rum nu dock lite dålig skärpa för tagen med mobilen pusspuss mikaela


FÖRE




EFTER





Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: tack :D

2009-12-16 @ 17:45:34
URL: http://rebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback