Imorrn får jag knulla lagligt!

Godkväll snyggingar! har duschat och gjort mej klar in för kvällen och mår toppen vrf vet jag inte?
haha jo kan det vara för jag fyller femton om nån timme? haha nej men min dag har vart underbar vaknade framåt halv elva av att pappa kommer hem från jobbet och väker mej usch vrf när jag soc så skönt? Jag gick upp gjorde frulle det blev ett gals jordgubbs fil mums sen bombar jag rampe för jag vill gö ngt men den sega saken vaknar inte förns vid tolv så fick vänta jääättte länge! men sen knallade jag över till henne vi gjorde inte så mkt kollade på TV och sanackade om vad vi hade gjort på lovet inte för att det har gått så många dagar men mkt har jag funnit med! sen satte jag mej vi datorn och kollade på grymt gamla bilder på mej johanna och tyborn usch vad jag sakar det.. vi va trion som ingen kunde besegra verkligen ingen men den tiden är över johanna har scouterna jag fotbollen&hästen och tyborn ja du har dina nya vänner. det kanske va bra att gå vidare inte vet jag men nej nu ska jag inte hänga läpp över det men nu ska jag runda av och börja skriva på nästa blogg tuttes asså här är länk om ni vill kolla 
http://ssoth.blogg.se/
men ska dra nu pusspuss nej vänta glöm inte gratta mej finns på 0760683988 pusspuss mikaela






Vi som hade planerat hur vi skulle fira min femton årsdag, vi som hade planerat hur vi skulle göra på vinterlovet och åh vad jag ville detta! jag tänkte äntligen hade jag fått tbx den bruden jag lärde känna för kanske tretton år sen den bruden som jag alltid dansa med och lekte med barbie thihi rätt så gulligt inte sant? åren gick och aldrig har jag älskat min bästavän som jag gjorde med dej, du lyssnade du fanns du gjorde nått som ingen annan gjorde du va liksom alltid med i bilden och det gillar vi. visst vi bråkade lite då och då men fan inte stort och vilka bråjkar inte? om inte så är man inte normal haha. Men kolla nu vi bråkar som aldrig förr vi skriker åt varandra snackar massa skit om varandra till andra som sprider vidare och nu snackar vi inte ett dugg om det inte handlar om bråk, visst jag glömmer inte bara bort detta hur ku skrev ett SMS att all vänskap va slut och hur du lämna mej för din " bitch beejb " eller vad ni kallar varandra jag förlåter dej inte så lätt men jag vill va sams kuna hälsa i korridorerna få ett leende på läpparna som förr. lixom förr när vi bråka kunde jag sitta på en bänk i skolan och du gick förbi och vi log och du sprang imot mej och kramade mej och vi blev ETT igen som inget hänt? jag vet att mina vänner inte gillar att jag e vän och kommer till baka med dej och jag tror det samma om dina men jag vet att mina inte vill se mej ledsen så som ger med sej. men det blir nog en födelsedag utan dej iallafall som det ser ut nu men kasnske va det bra att vi gick vidare glöma varandra nya vänner ine vet jag den frågan kan bara du svar på .. eller hur Johanna tyborn..




livet på en moped det gillade vi

Kommentarer
Postat av: Joowh

hihih vi ee så grymt döeta på den där bilder juue:)

2009-12-24 @ 14:20:18
URL: http://joowh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback