huvudverk det gillar vi inte

åhh mitt huvud asså har så jävla ont i huvudet och det är inte första gånger heller, haha jag har många gånger tänkt om ngt kanske är fel i mitt huvud eftersom jag får lätt ont i huvudet hmm..
Men nu är det första måndagen på lovet och ligger fortfarande i sängen fast klockanär runt två tiden inte bra med dock är det jäävligt skönt! Kommer nog inte göra så mkt i dag kanske senare ringa bellsan vetefan?
Mamma är och handlar julklappar och pappa jobbar så det e knäppt tyst här hemma hör bara klick ljuden från tanjenterna hah. Men nu ska jag lägga mej och kolla på film för huvudet kommer sprängas snarre pusspuss mikaela



Bild från sommaren usch vad jag saknar

Kommentarer
Postat av: Melina

Sv: ahh hon e rätt liten, adda [email protected] så fixar vi det :)

2009-12-21 @ 16:31:22
URL: http://ninniees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback