fredags mys hos mamma!

hej cutie! hade NO prov i går som kanske inte gick så jätte bra :/ men hoppas iallafall på ett G. MAn fick ha anteckningar men eftersom jag missat mkt och sånt så hade jag inte och fick då låna jennyfers men det gick verkligen inte tyda vad som stog och va väldigt besviken för jag kunde gjort så mkt bättre menmen. På kvällen vare avsluting men tjejgruppen och buuuhu vad jag kmr sakna den där gruppen för den va bäst! igår så öppnade alla sej och hade det döö fräänt tsm love it!. Idag vare dax igen för prov fast då vare SO och det gick galant as enkelt vare och hoppas på ett bra betyg! Jag vet att det bara blir ett G i slutbetyg inget jag kan förstå men aja han gör som han vill.. Efter plugget så stack jag hem och somna på soffan ingeet som va braq flr skulle hem till sanna klockan kvart över två så dom fick komma och hämta mej haha. Sen åkte vi till läna för att inventera med snygg laget, gick skita snabbt faktist och kul vare thihihi. Sen när jag kom hem rev jag hela mitt rum och menar det! garderoben gick sönder glas tappat över hela golvet och uschusch. Haha asså ja skulle mublera om det va drf. Och nu blire hoppa i duschen och fixa mej för kvällen och bara mys med min coola mamma :)
Men nu fre räcka hare bra och heja på calle i IDOL haha pusspuss mikaela



bilden e fuckad men kolla långa håret missmiss :(


Kommentarer
Postat av: mikaela

nej :)

2009-12-04 @ 23:11:40
URL: http://mikaelasjolund.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv;tack så mycket ! den kostade 179 kroner , och nej tyvär jag gör inte designer . är inte heller så bra på det ;)<3

kram!

2009-12-06 @ 10:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback