Duschen strax!

Nu blire lite bloggande innan jag hoppar in i duschen, min dag har vart kall och snöig buhu! va på stadsvandring i stocholm med alla nior  och det va faktist kuligt men dock va det alldeles för kallt. Jag hade suttit typ i en halv timme för att fixa håret hemma platta och sen voffla och på dirren så låg det och va helt hejkomochhjälpmej.
Men sak samma efter stadsvandrigen åkte jag med eric till ösmo och väntade på hans buss och jag drog hemmot. Sen så vare bara byta skor och strumpor för tt sedan ta nästa buss till nynäs för att möta Elli och Jenn. Eftersom det va genrep inför julton som är tisdag onsdag så va alla där och WOW haha det va en kille som spela el gitarr och skojja inte o att han krossa sände roch va grymt cute haha! jag och jenn gjorde massa olika miner åt varadra för att hon bara as garva när jag kolla på honom haha. Men nej nu blire runda av för ska duscha pusspuss mikalea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback