dricka är kul

Hej sötnosar! nu ska jag sriva lite om mina dagar som gått. Gårdagen va så jävla bäst va på party med tjejgänget och drack som en galen jude haha jag och elin låg ute i snön och jag trodde jag skulle däcka redan då haha men vi vinglade oss hemmt åt pilen där vi körde ett kort spel med drickorna. haha men kort fattat slutade det med att jag däckade på hennes toalett HAHA pinsamt men sniskigt kuligt hade jag i allaffall, vaknade i morse med paow hur nära mej som helst thihi och med sandra och elin som låter hur högt som helst inge ovanligt! sen så gick vi upp och käkade frulle gott att få mat i magen eftersom jag hade spytt upp altt blää! sen så drog paow & sandra så låg i sängen med pilen och elin och snackade om elins liv och hon hade typ 10000 kusiner och haha skojj det va sen så taggade jag hemmåt och det snurrade i hela jävla huvudet men gick hem i snö vädret och duscha sen så låg jag i sängen ett långt tag rätt skönt faktist. Sen tillbriga jag dagen  i sorunda med pappa för vi skulle skotta snä för att komma fram för att byta bil och länna moppen. haha och eftersom farmor är i tyskland så har hennes granne lnad nyckeln in i huset för deras kök eller rätta sagt dom renoverar om s det går inte att göra ngt så dom låna köket hos farmor. Och dom har en son son hetera roban och brukar vara med edvard som dom två är kanot lärare och jag och tugce brukade vara där och då brukade inte robban hälsa på mej och haha pappa sanckade med honom i dag och pappa ba du brukar väl hänga på kanot grejen och vrf hälsar du inte på mikkis för haha hann va ju itne sur elr ngt och allt va helt pajjas det va faktist  riktigt kuligt och hahah och inte bara det?
han hade en as snygg kompis med sej som hahah, :) haha med robban är jätte snäll och så. thihi men efter det så drog vi och handlade lite gran i nynäs och sen kom vi hem och käkade och det vanliga inge mera har hänt? thihi en lung fredag kan man säga :) , men nu ska jag gå till vardagsrummetoch kolla vad min familj gör pusspuss mikaela 
 
PS: jag saknar min bästavän tugce!





Bild från sommaren med bästa tugce!

Kommentarer
Postat av: Melina

jo om du har en header kan jag klistra in den :)

2009-12-18 @ 22:02:07
URL: http://ninniees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback