tårta mums

chacha, min dag i dag har vart helt okej kul , va i nynäshamn efter skolan för att hitta prao med johanna *2
eller rätta sagt jag har ju redan hittat på pissahouse wie.
Dom gick runt lite gran och till sista blev det kläd ettan eller vet inte vad det heter just nu men det butiken super kuligt för dem. Till skillnad frn min och erics prao så är dett svalt och skönt i deras lokal och i vran kommer jag kan gå runt i shorts och grejer det är verkligen varmt varmt! I nynäs så träffade jag även några kompisar som jag hälsade på och grejer bland annat tugces lover Daniel ;)
träffade även ilja eller ja gick förbi han och jag tror inte han riktigt han  kände igen mig först men när jag gick förbi han bah: jahapp?
jag ba öh vad vill du liksom hah eller asså ja orkar helt ärligt inte med honom mera men mina känslor vill inte lika dant jobbigt värre! Men vi va ju på väg mot gröndal för att typ sancka med robin och blev väldigt många mnga hinder! han bråkar ju med tyborn och massa saker, men han va piss dryg och typ sur så det blev inte mkt av det så vi gick ner mot stan. Och vem hittar vi dära? thihi jo pööönt! vi snacka typ lite gran om allt och han väntade typ på överman men han kom inte :s ?
hah stakars lilla pönt. Sen så va han tvungen att åka med bussen och då messar överman mig och säger att han e hemma hos robin i nynäs? och sen säger pönt att han ser dom vid ica? Då blev jag piss sur för robin1 va inte hemma medans robin2 säger att dom e hemma och pönt att dom e vid ica`?
åhh skit på dem, när vi kom hem till ösmo så drog alla hem till var oen och sen till mej och senare ner till ica.
Eftersom pappa fyller år i dag så ville jag göra en tårta så vi köpte massa saker och gissa om tårtan blev stor? typ 2999 lager med grädde och massa klad mumms XD hah sen drog johannorna och jag börja tjafsa med pappa nu vägrar han typ betala en liten bit av min turkiet resa? jag blev piss off och är fortfarande as förbannad! så han kan käka sin tårta själv ^^ men nu ska jag käka middag för tänker inte äta bajs tårtan puss puss mikaela

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Tack ;) din med

2009-08-26 @ 21:35:20
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback