sista söndagen på lovet!

chacha, ojoj vad dagarna går snabbt o h snart börjar skolan!
Gårdagen va helt bäst!
Först på dagen så hade vi match mot Järla med bara tolv flickor var av en va 96:a.
Men vi är ju ösmo ochdet betyder viiiinnnst!', he he en klar seger som slutade 8-1 oj vad jag älskar detta lag!
Senare kom tugce hem till mig och jag hoppade in i duschen och gjorde mej i ordning för kvällens te voice.
På yåget mötte vi eller vi hälsade på monia och emil som skulle åka in tsm, men fick sen ett mess att monia ville gå med oss men så blev det inte, när vi hade suttit oss så vänder jag mej om och d ser jag josefin och annie.
Det va super kul för jag har inte träffat josse sen aaa vetefan så vi åkte in med dom och gick runt, vi gick in i klungan men jag såg fan inget!
Så jag och tutte gick vidare och ställde oss på en mur och där stog vi och dansade och hade det fööör roligt!
Och sen skriker tutte : JAAASSSSSEE!
haha och jag vänder mej om och då kommer hon camilla och patricia.
Så vi va med dem hela kvällen och faaan vad kul jag hade !
HAHAAH juste vi skulle gå där i från ett tag för att dricka lite och d kommer snuten hahaha och guuud vad pinsamt det var!! jag hitta på värsta lögnen, men vadfan han gick ju på det ;)
Ja men efter allt på kungsan så hade jag och tutte lite bråttom för vi skulle träffa en sjukt söt kille som bor i södertälje men vi va tvungen att springa till centralen för tåget gick .
Men mobilen va helt CP så visste inte vart han va, men fick sen ett mess att jag skulle komma längst bak på perongen så vi frågar en kille: vilken håll är längst bak och han visar oss men FUCK HAN ! det va fel håll så jag missa honom :L
fett suuurt!
Kom hem runt halv tre på natten hehe och jag sa till pappa att vi skulle komma hem tolv, ouups x)

Idag så tävlade chricke finalen i SM och kom trea, GRATTIS LILLA GUBBEN ;)
Första plats gick till host gulliga jeramia
Andra plats gick till jesper voss
Tredje plats till bästa chricke


grymt säger jag bara! men nu ska jag kolla film så ha det bra pusspuss mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback