sex dagar kvar

chacha !

nu är det inte alls långt kvar tills man börjar skolan och till och med nian.
det kommer innebära mycket pluggande , måste sköta mig, haha och sisst inte slå sönder toaletter x)
Jag har lovat mig att ia allfall få nått VG haha good luck det behöver jag.
men samtidigt ska det bli skojj att träffa alla igen för ni som inte vet s är 9D bäst he he,
nej men typ eric zetterman har man inte träffat på läänge och ska bli super att träffa han igen!
haha men maffe ( lärare ) som kanske vissa tycker är bra men jag raka motsatsen, han vill jag absolut inte träffa!
och juste johanna rumpan kommer hem p måndag tror jag, åhh vad jag längtar fan!
haha du har vart borta i säkert en on halv månad och det finns s mkt jag har att säga :)
men nog snackat om skolan och grejer det är trotts allt sommarlov än.
Men under igr och i dag har jag umgåts med bästa chricke och söta tutte!
va inne i stan på ung08 ocg gues who i meat? jo linuuus :D
sjukt länge sen jag träffa honom!
HAHA och sen träffa vi en ny "kompis" monkii heter han, eller ja chricke kallar honom för det gulligt namn ( ni )
haha han va en apa jag lovar han hängde i en klättergrej och haha fuck va kul det var.
sen ¨på kvällen så drog chricke till wakeboard grejen och jag med tutte, fixade oss lite gran och sen drog vi till sjukan ja eller bakom i allafall och körde vrat race haha sjöng och dansade ni förstår inte hur gött det var puss på dej.
sen så mötte vi chricke viktor tommy och leo, vi drog till nicksa och där mötte vi : johan joel ilja och hmmh ty ngra till och fyfan johans typ gjorde illa sej och guud va oteckt det såg ut !!
men i dag vare tandläkaren och baaajs hon sa att jag skulle ta ut min tung piercing då hööll jag på att få fnatt!
haha men annars gick et bra inga hål shalalalalala :D
haha sen träning och det va väl sådär men mååste dra nu , pusspuss mikaela

Kommentarer
Postat av: Rumpan

hahaha fler toaletter ska vi nog lyckas att inte ha sönder! xP

hahaha vem vill träffa maffe! xD

jag vet, har varit borta skit länge! och vill höra allt :D

2009-08-17 @ 22:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback