regn regn och mer regn ?

chacha.
match i dag wiie, motståndet var hammarby. Gick upp klockan halv sju i morse för det va samling kvart över typ.
Alla va tröga och trötta men det förstår väl vem som helst?
När vi kom till Hammarby så fanns det typ ingen parkering så laget åkte runt runt till sist hitta alla en så vi gick ut i spö regnet ner till plan, och fyyyfaan vad jag fröss och va piss trött!
När matchen börjat va det vi som ägde ut dem ja i allfall dom första 15 men sen tappar vi mkt och det blir dom som spelar ut oss det gick mer som en bergochdalbanna.
I sluten mot första så står det 0-0 och en spelare i bajen kommer och får ett jätte länge men jag springer ut som slänger mej mot bollen och hon kommer i full fart mot mej och pang sa det!
hon sparkar mej i ansiktet och knäar mej på samma ställe medans hon rammlar över mej och hon fick ont i rumpan.
AJ säger jag bara fufaan va ont jag har/hade.
I andra så blire lungnare händer inte så mkt s matchen slutar 0-0, jag säger bara att dom va dåliga förlorare så dom vägrar tacka och slänger flaskorna i båset och grejer :S
I bilen hem typ somna jag till jag hade ont va trött och sen genom blöt för det serriöst fegna hela tiden!
När jag kom hem va det liksom duscha skit snabbt fixa mej och sen dra ner till viksängen för att ta lag fotografi, hoppas på att det blir bra ..
Även 96 tjejerna hade match mot nynäshamn och nynäs vann 4-1 tror jag att det var, inga direkt snygga ml tycker jag men det duger väl.
Sen har jag sovit hela dagen typ, är skit trött nu med så blir inte s mkr mera skrivande så pusspuss mikaela


Kommentarer
Postat av: tutte

Bra jobbat gmn! Ajjj lite ont

2009-08-22 @ 23:42:41
URL: http://ssoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback