ösmo mot hammarby i morrn !

chacha, äntligen fredag fan ! jag dör helt ärligt av att gå i skolan.
Just nu börjar vi halv tio och jag går upp sju och är piss trött då, hur fan ska jag klara av att gå upp vid sex när vi börjar åtta?
haha ja men få väl se till att det blir en ändrlig.
Min rubrik jo det är så att vi spelar match mot hamarby i morrn och sisst blev det en vinnst på 1-0 .
Hoppas verkligen på en större vinnst nu, men gissa när vi ska samlas i morrn? jo klockan kvart över sju?!
WHAAAT liksom hallå lördag? och nästan på dirren efter blire lag fotografering :O
hah kommer se ut som ett mongolid tro mej.
Men skriver senare måste städamitt hor rum och klaga lite mera på pappa ;)
pusspuss mikaela


Kommentarer
Postat av: Anonym

LYCKA TILL! <333 smile på fotot:d

2009-08-22 @ 17:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback