moped wiiieee :D

chacha ,

Kom nyss in från en hel dag ute med folket, har nog mest åkt moped.
Först runt ett tiden kom tyborn och vi åkte till nynäshamn och när träffa vi tugce och selda.
Det va verkligen super länge sen jag såg selda så det va rätts så kuligt. Sen åkte vi till lidl haha och fyfasiken vad vi skämmde ut oss! Ni skulle inte fatta om jag skrev med båda jag och johanna och han i kassan as garvade!
Sen blev det att åka hem till ösmo igen , vo va verkligen super kissnödiga så det va snabba ryck hem, när vi kom hem hann inte ens stänga av moppen så springer hasal mohamed och anton och säger att det e snutar på hela bergan och nån springer hit och snuten dit? fatta fan ingeting men sen kmr emma och säger att aa nämner inga namn men snuten tog i allafall en kille och fr väl se om man får höra ngt mera som jag kan skriva om.
Sen vare springa på toa och sen så drog vi ut igen, senare åkte jag tyborn rinne oskar natta fia marcus sebbe och nån amanda haha jag e ju såklart bäst och åker om alla thihihi :D
Sen kom robbin och dennis på en och jonas på en och vi tävla HAHAHA fyfan va pinsamt dom åkte så klart om mej, fast har ngt att skylla på deras går i 130 km/h
Lätt jag vill ka med robbin nån gång, men då får han inte rammla!
haha men nu e jag inne och bloggar åh min kompis har gått  ut jag dör!
måste ladda på pengar men har inga :S
jaja får väl överleva?
men nu ska jag fixa mej och grejer pusspuss mikaela

Kommentarer
Postat av: tutte

Naajs;) ahaahh ni av jue påväg att köra in i en bil också:P

2009-08-23 @ 22:19:06
URL: http://ssoth.blogg.se/
Postat av: tutte

haha ni åkte ju fan nästan in i en bil gmn:O <3

2009-08-23 @ 22:20:39
Postat av: Anonym

SV: hyaa jag vet:) twiiin o de e faktist sant;) <333

2009-08-23 @ 22:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback