kärlek hat och svek

chacha, min dag har vart som en bergochdalbannna!
kom till nynäs runt halv 11 tiden för chricke skulle tävla SM i wakeboard och han kom till finalen grattis!
sen så drällde vi runt där med lilla adam, hände inte så mkt så mkt kuligt där s jag och tutte drog vidare upp mot centrum och sattte oss i biblan och jag somna nästan :O
haha sen gick vi ner mot hamnen med hennes hund prins och jag fick värsta kicken och börja flumma som fan HAHA fyfan va kul!
sen s drig vi och mötte jacke och alle och drog till kanot grejsen för dom skulle paddla, och deras tränare !, wohooow va sööt! ,  haha vi åte båten med honom ochdet var sjukt kul kan inte beskria ;)
sen va det lite strul på kvällen men det orkar jag inte skriva om.
Men har ftt en andledning nu varför D & I uppför sej undligt och det tänker jag respektera..
men jaja kärlek ger bara svek som leder till hat.
men taggar upp mej lite för i morrn äre match dax och helt serri s vill jag inte spela!
det är itne lika kul längre men vad har man för val? nej inga!
men efter matchen blire skojj för då kmr tutte hem till mej och vi fixar oss och sen ger oss av till sthlm för att se the voice
heh och jag ska träffa joonas :D
ska bli super.
sen sover hon hos mig och det kmr bli mkt snack om allt som händer just nu, men aja ska sova nu. pusspuss mikaela




på bilden : tugce & chricke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback