låt aldrig tyborn köra moppe !

chacha har precis duschat nu rätts så skönt faktist! Skolan va väl helt okej slutade runt 11 tiden wiie bara för schemana hade krokat elr vad fan vete jag . Efter skolan blev det att vänta på johanna som slutade senare en mig, sen drog vi ner till nynäshamn för att möta rinne. Eftersom dom inte hade slutat en så kollade vi på deras gympa en stund FUCK vad det sög jag lovar. Så vi gick upp till eller åkte upp till gröndal för att möta robin och pönt sjukt kul att träffa dom va typ en evighet sen! vi snckade lite inte s mkt faktist sen kom några stycken som vi hälsade på hah tex ilja x).
Sen när vi skulle dra oss ner igen så ville johanna köra och jag tänkte "ja visst vrf inte ?" haha och jag lovar vi höll på att DÖ! HAHA hon kan inte köra så ni som har moppe låna aldrig ut. hon körde nästan  på en bil och massa grejer :O
Sen kom rinne och vi drog hemmåt till ösmo, körde runt lite grann men sen skulle rinne hem och kolla ngt så vi vänta utanför honom och då kom josse, så vi va med henne en stund och skjusade ner henne till tåget för hon skulle möta " sin kille " jag lovar dom e super söta tsm :)
sen såva vi med dom ett tag och sen skulle jag på träning så åkte hem med johanna och vid stationsvägen så komemr tv ut gulliga killar så vi stannade och skulle snacka lite. Vi frågade vart dom kom i frn och dom va från södertälje , johanna ba SKA NI TILL HON JOHANNA RAMPITSCH?! dom ba nej?
haha men jo visstt skulle dom det fyfan johanna R lyckost henne dom va ur kulliga så fr väl se i morrn vad som händer eller rätta sagt vad man fr höra thihi xD
men nej nu ska jag stdäda och fixa sägen efter som tyborn har ätit kakor i hela mitt rum :L
aja pusspuss mikaela

Kommentarer
Postat av: tutteh

Hahah ffuck me ! vår gympa äger.. typ (A)

2009-08-26 @ 21:39:33
URL: http://ssoth.blogg.se/
Postat av: joowh

thihiw, jag kör sämst, men eskil gillade inte hur du köde heller hahah(A),

och det var inte mitt fel att d var smulor överallt,

jag skyller på kakan :D<3

2009-08-29 @ 17:45:24
Postat av: mikkis

hhahaha eskil han e go elr hur johanna XD

2009-08-29 @ 23:01:52
URL: http://muulls.blogg.se/
Postat av: joowh

ja fyfaahn eskil for life (A)<3

2009-09-01 @ 17:49:45
Postat av: mikkis

haha nej det är du itne <3

2009-09-01 @ 22:42:44
URL: http://muulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback