jag får ryck !!

chacha MSN har cp damp jag kan itne skriva Å Ä Ö !!
så det blir fett fult när man ska skriva,
Nu är klockan nio prick och jag försöker sancka med johannorna och ilja på msn blir inte så mkt skrivande med cp msn just nu.
Mamma har kollat på en ny säng till mej?
den är mega snygg eller det är tre jag får välja mellan, kommer bli en dubbel säng så ngn som vill sova över? XD
haha.
Skola i morrn, ngt som kanske kommer bli lite kul eller ja asså vi har ju precis börjat så..
men det jag tkr är dåligt är att Maffe vår lärare tänker ge oss engelska läxa redan i morrn?!
man ba hall får man gå i skolan nån da utan läxor! majs på honom
men nu ska jag ringa tugce ha det bra pusspuss mikaela

Kommentarer
Postat av: tutte

Hyaaa jag kan spva över i SÄNGEN;) <3

2009-08-20 @ 20:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback