happy face

jo jag sitter nu i min säng och kollar på olikas bloggar mkt intressant faktist :)
men stannade upp på tyborns blogg, thihi måste säga fint inlägg och jag saknar oss.
aa i allafall när du jag ocg rampe satt i mitt rum och skrek på hajat som galningar HAHA och han kolla runt sig själv 700 gånger men såg ingen hahaha !

men denna dag har vart helt okej, va i huddinge och kolla till moppen och den va inte än klar :/
åhh jag dör fan vill åka nu nu nu !!
men den blir klar på måndag så det fixar sej hah jag har ju som sagt min cykel :L
juste tror det blir en ny hjälp ox för min e typ pajj :O
inte kul xd , nej nu ska jag fixa mej asså duscha och grejer. pusspuss mikaela


Kommentarer
Postat av: Ruumpaan

HAhahha just det! :P

2009-08-17 @ 22:08:39
Postat av: Anonym

Hahahha just det! xD

2009-08-17 @ 22:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback