hakuna matata !

chacha,  fyfan vilken dag!
Först vakna jag klockan kvart över sex och trpdde jaghade försovit mej!, men det va ju fel så sommna om och vakna kvart i sju igen.
Fixade mej och slängde typ ut allt i garderoben för viste inte verkligen itne vad jag skulle ha p mej?
men det slutade med att det blev sjukisar och en tjocktröja inget speciellt.
Vid sju tiden kom johanna tyborn och vi fixa oss lite gran och sedan drog vi vidare till rampe.
haha och gissa vad? där byter jag om igen HAHA!
så när vi väl gick till skolan lev det tajts och linne :)
skolan va helt okej fick underskåp men vadfan får väl klara det?
sen på rasten så gick jag eric dennis simon och charlie bakom exit och dom mobba sönder mej för att min moppe går piss just nu!
haha men det ska fixas om igen på torsdag och sen på fredag ska dom f se ett och annat ;)
Efter plugg så drog johanna gånger två och eric till nynäs för att ha kul!
efter att ha lodat runt litegran så drog vi till polakaffären och kolla runt men inget köp, sen sätter vi oss på trappen och börjar leka pumba och timon haha och tyborn red p mej och guuuuud vad vi garvade!
sen såg jag chricke så vinka och fick ett vink tbx ;)
sen kommer johan joel och chribba och jag sancka med dem ett tag om allt och inget, dom skulle ,öta ilja och d ville jag bara drahelt ärligt, men satt kvar där och ringde fjiiida hAHAHAHAHA!
sen drog vi oss hemmåt och inte gjorde så mkt ^^
men skriver kaske lite mera senare för ska fixa rummet nu pusspuss mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback