godis & film

Godkväll sötnosar !

ligger/ sitter nu i min säng och käkar godis och kollar film.
mysssssigt värre !
Har just kolalt klart på en av alla beck filmer , eftersom jag har sätt den innan så är det ingen WOW film men duger lagom sätter på sandor/ida filmen som jag just lånat av grannen efter som familjen tyborn har lånat min.
Gud vad jag verkligen älskar den filmen, börjar helt ärligt börla varje gng jag kollar på den, ngt som jag verkligen rekomenderar !
Finns inte så mkt mera att skriva om, jo eller snacka nyss med jennifer och på måndags träffas vi alla igen åhh vad jag längtar typ två och en halv månad har gått sen sisst !
men nej nu börjar filmen pusspuss mikaela


Kommentarer
Postat av: tutte

Myssssigt!

men tkr faktist att den filmen e kass:O

2009-08-22 @ 10:03:57
URL: http://ssoth.blogg.se/
Postat av: tutte

sv: ooj.. hihi next time;) <333

2009-08-22 @ 17:22:00
URL: http://ssoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback