Frida linnea rudenå !

älskade vän jag vet helt säkert fan inte vad jag ska ta vägen?
vad fan hände?
jag saknar allt med oss det gör jag,
jag minns första gången det va d jag bytte skola och skulle börja sjuan och satt där i klassrummet och du ba kolla på mej och haha jag kolla tbx och vi började flina mot varandra d visste jag att yes det här skulle bli ett bra år med många minnen med dig frida.
hade jag rätt? jo det hade jag men nått gick snätt och vi började glida i från varanndra men sen fann vi det vi hade igen  och vi började umgås mer och mer ,
hah alla gånger nere i nynäshamn då det glömer ja inte skotten , södertälje , och allt ..
vill du ha lite vatten? hahah detskämmtet sveed när man skratta s mycket som vi gjorde!
eller give my five give ten , tuttgläm haha och halsbandet gick sönder ojoj vad vi skratta!
ja du året gick och vi började brka mer och mer din pappa typ förbjöd dig att vara med mig ic vi ville göra allt för att det inte skulle vara så!
men det gick inte ..
vi slutade att umgås och börja snackaskit bakom varandras ryggar och när man fick reda på det började man hata mer och mer !
åhh jag ångrar allt jag sakgt flr du va lixom min bästavän gumman ..
det slutade med att en dag eller vecka så va du itne i skolan och jag började d bry mej och tänka vadfan är frida?
men d va det lite sent , du hade sagt till din pappa att vi brkade och det blev att du tvingades att byta skola och glöma allt med mej bakom..
det gick dryga året och vi börja snacka igen och vi bestämmde oss för att tröffas nn dag men det är som om du säger mycket att du vill men sen när vi ska så skriver du bara HAHA!
jag tänker inte dränka mina tankar i att jag vill få tbx dig om du bara vill driva om det?
ja nu är det upp till dig..
men frida hjärtis jag tänker ändå itne glöma dej fd bstavän
fisk <3 mullvad , ja så sa  vi det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback