förlåt för dåligt skrivande!

chacha

nu börjar jag igen asså att skriva. typ i helgen så kommer jag nog fixa ny heather och fixa upp bloggen en skvätt.
sommarlovet börjar dra mot slutet och jag känner att jag har så mkt kvar att göra?
men tar dagen som den kommer, i dag så har jag vart i botkyrka och lämnat tbx min moppe ellr rätta sagt den e på lagning igen :L
hela motorn och svingen sitterlöst så allt kmr typ rammla i hopp :S
efter det så drog vi en sväng till tumba däck för kolla runt lite på mopeder och saker men hitta inget intressant ..
sen va det raka vägen hem och här hemma somna jag typ på dirren och vakna aav att robin skrev på msn!
sen har det itne hänt på mkt.
i morr va det igentligen meningen att jag skulle åka till cypern men min pappa har typ dadamp så fuck blev det itne det :S
men kommer nog roa mej i allafall, anntagligen blire botkyrka eller sväng till snyggve i södertälje :)
har faktisk saknat folken där :/
men nej nu ska jag kolla på tv och ringa linus pusspuss ´mikaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback